pátek 1. srpna 2014

Obecně o PLL a o článcích které o nich chystám ... ( Anne )


Ahoj!
Protože je tenhle blog stále nový, a není tu moc o čem zatím psát, píšu tenhle článek který bude aktuální úplně vždycky :-)
Takže... jak asi název článku dost vypovídá, tohle je můj názor na PLL + info pro ty kteří tento skvělý seriál neznají :)

Seriál se odehrává v Americe, v Pensylvánii ve fiktivním městečku Rosewood a hlavními hrdinkami jsou ( zleva na obrázku nahoře ) chytrá Spencer, princeznička a královna podpatků Hanna ( dříve tlustoprdka Hanna) , plavkyně Emily, umělecky založená Aria a " královna " školy a jejich party, zákeřná a populární Alison : 
Úplný začátek je, když si tato skupina kamarádek užívá poslední víkend prázdnin na přespávačce ve stodole. Mají tam muziku, pití a netuší že je to začátek nejhoršího období co zažijí. 
Před svítáním se dívky probudí, a zjišťují že Alison není mezi nima.
Spencer která se vydala jí hledat jim oznámila, že má pocit že zaslechla její křik.
.....
Uplyne rok, po Alison stále žádné stopy, a Aria se po roce se svou rodinou vrací z Evropy, a kamarádky se chystají do školy.
Najednou z ničeho nic, každá z nich dostane zprávu s tajemstvím, které mohla znát jen Alison. Kamarádky jsou naštvané tím, že si s nimi zahrává... dokud nenajdou Alison zavražděnou, a přes rok pohřbenou na jejím dvorku.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Takže toto byl úvod pro ty, co tento seriál neznají, tak doufám že jsem vás přesvědčila že je opravdu zajímavý a stojí za to si ho pustit.. a vy co ho znáte, a jste už u páté série jako já, pokračujeme dál.......
Můj názor na PLL :
PLL jsem objevila náhodou, před dvěma lety o prázdninách, když mi bylo 15... byla jsem doma, šíleně jsem se nudila a na Prima LOVE jsem viděla upoutávku... musím říct že mě okamžitě zaujala, a tak jsem čekala dál a dál na další upoutávky/díly páč jsem vůbec nevěděla oč jde, a byla jsem tím úplně posedlá.. pak když jsem nějak vysledovala kdy ho dávaj, jsem zjistila že mi asi první tři díly, ty zásadní utekly, a z toho pak cca každý druhý nestihla... avšak, když jsem zjistila že jsou díly na netu ( i dopředu s titulkama, dříve než u nás v TV) zkoukla jsem cca za měsíc všecky tři série co zrovna byly.. a za tu dobu jsem se na PLL stala vyloženě závislá. Opravdu jsem tím seriálem posedlá, naprosto ho miluju a nevím co budu dělat až skončí... :D
Moje nejoblíbenější postava? jednoznačně Alison! zbožňuju jí už od začátku, ani nevím proč.. je to prostě moje typická " nej " postava.. záhadná, populární, trochu mrcha.. ok no, trochu víc mrcha. Ale prostě.. jí fakt žeru, a jsem hrozně ráda že se ukázalo že je naživu, a teď navíc zpátky.. doufala jsem v  to od začátku :D
Nejhezčí pokoj?

Za mně určitě Ariin. Její pokoj mi přijde prostě dokonalej, hrozně bych chtěla stejnej ( nejvíc fail je, že mám úplně jinej :D ) ale prostě.. to tmavé dřevo, a hlavně tapety!!! je opravdu moc krásnej, ten se jim opravdu povedl.. a k Arie mi prostě hrozně sedí...
Pak tu budou i na PLL pokojíčky články.. jak si je podobně vyzdobit a tak, takže se máte na co těšit bych řekla :)))) ....
Nejoblíbenější scéna? Všecky flashbacky, pak mám ráda vtipné scény Sparia - Spencer + Aria, scény Hanny a Emily.. a konkrétní scénu... jak teď v díle ( 5x03 myslím?) řekla Alison Emily, že její city byly opětované.. a potom, jak spaly, a Emily se jí zeptala jestli spí.. a ona se k ní otočila .. úplně mě z toho hřálo na srdci, prostě.. Emily takovou dobu jí měla ráda, a teď konečně se to " vyřešilo "... a Ali byla s někým kdo jí miloval doopravdy.. jsem asi jedna z mála, ale chci aby ty dvě byly spolu! TEAM EMISON!!!
...................................................................................................................................................................
Jejda, jak tak koukám článek je už docela dlouhej.. tak ještě pro info o téhle rubrice - stručně : MÁTE SE NA CO TĚŠIT ! :D


1 komentář:

  1. ja som tiež závislá na PLL ja som za mesiac pozrrela 4 série :D závisláčila som ... bolo vonku škaredo tak som mala čas... moja oblúbená postava je Hanna a Aria :)) máš pravdu Ariina izba je najkrajšia

    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat