čtvrtek 31. července 2014

O mně - Anne

ahoj! jelikož tenhle blog je nový, tak se hodí vám o nás ( v tomto článku o mně :D ) nějaké základní info... protože představování, formality a proslovy vážně nejsou moje silná stránka takže to omluvte.. :)

Taaakže... jmenuju se Anna - a protože toto jméno opravdu nesnáším moje přezdívka je už od mala Anne.
V květnu mi bylo 17, a psát nějaký takovýhle blog jsem si přála dlouho .. moje záliby jsou malování, fotografování - které taky studuju , miluju všechna zvířata co snad existují, a jinak se zajímám o módu, make up a oblečení .. tím myslím i pletení, šití a hačkování v čem jsem se docela poslední dobou zlepšila..
Jinak ještě obecné info.. jsem blondýna, mám dlouhé vlasy a modré oči.. ještě je docela důležitý poznamenat že jsem na vozejku, takže většinou když jsou všichni tančit, jezdit na kole a sportují já mám plno času na blogaření... to je asi nejdůležitější poznamenat ;-)
Jinak toto : http://ask.fm/AnnKrasnayova je odkaz na můj ask, takže pokud máte nějaký dotaz , nestyďte se napsat a já se pokusím odpovědět... pokud to nebude úplná kravina :D
Taakže... to je pro začátek o mně asi všecko... nevím co víc říct, pokud máte nějakou otázku nechte komentář, nebo hoďte dotaz na ask.. ;) doufám že se vám tenhle blog bude líbit.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat