sobota 2. srpna 2014

O mně - Ell

Ahoj, jmenuju se Ellen neřešte, že v občance mám jen jedno L. Jako přezdívku mám nejradši Ell, tak mě prosím jinak neoslovujte, nemám ráda své jméno :D.
Je mi 16 let, mám průměrných 163 cm a jsem blondýna, což brzo určitě zjistíte :D Blogování mám moc ráda, nicméně, mám takový ,,zlozvyk", nebo jak to nazvat, že nikdy u blogů moc dlouho nevydržím :D ale u povídek to je horší, ty nikdy nedopíšu, což mě dost mrzí. Proto mám spolumajitelku Anne, s kterou se znám 5 let a je to jedna z nejvíce optimistických lidí, co znám.
Jestli bych měla vyjmenovat nějaké své koníčky, tak to je focení (a jsem ráda nejen za objektivem, ale i před objektivem), psaní příběhů a zpěv.
Jedna z nejdůležitějších věcí pro mě je hudba. U mě je to docela rozmanité, poslechnu si ráda klasickou hudbu a nezavrhnu ani deathcore (např. moji oblíbení Bring Me The Horizon.) Můžete mě taky znát z fandomu od One Direction, které jsem úplně zbožňovala, nicméně už nemám tak oblázněnou hlavu, takže už je tak často neposlouchám :D
V září jdu do druhého ročníku jazykového gymnázia, takže ...snad mi ty jazyky aspoň trochu jdou :D

Kdyby jste se na něco chtěli zeptat, apod. tak zde je odkaz na můj ask - http://ask.fm/EllKonecna ; stupidní otázky si pro sebe :))

Tak snad vás neděsí, že tento blog vedou dvě modrooký blondýny a snad se vám tu bude líbit. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat