neděle 10. srpna 2014

English camp 2o14

Už čtvrtým rokem jsem jela na English camp, a chtěla bych se s vámi podělit o své zážitky, pokud by vám to nevadilo a měli byste zájem o tom vědět :)

      Po skvělém koncertu v Praze, kde jsem byla s kamarádkami a rodiči na Jamesovi Arthurovi jsme se rozjeli dom a dojeli jsme kolem 0.30 .. Bylo to zajímavé :D Potom rychle hygiena, sbalit si a "hurá" vstávat v 5.45...
      Do školy přece jen už nějakou dobu nechodíme, tak už nejsem zvyklá tak brzo vstávat. Jako kdybych někdy byla.. Inu, nicméně rodiče mě odvezli na nádraží a v 7.15 jsme mohly vyjet! Denně jsme dojížděly v 8.20 na terminál a v 8.37 nám vyjížděla první trolina (trolejbus mimochodem) .. Pak už to jelo.
     První den jsme dostali na uvítání drink, přivítala jsem se se svou starou americkou kamarádkou Sarah a pak jsme začali hrát různé hry a následně se rozdělili do týmů. Skončila jsem v týmu se svou kamarádkou N. , energickou E. a s kamarádkou ze školy, T. Jako amíka jsme dostali Jakea, kterého jsme během tohoto pěkného týdne tak různě poznávali. Nejlepší bylo, že jsme museli vybrat jednoho dobrovolníka (T.) úplně bláznivě obléknout a dolíčit a pak dojít takto do obchodního centra a fotit ho tam. Jednu ukázku máte tamhle na boku, to je taková group fotka a nejsme tam všichni, takže tak... Večer jsme se rozjeli dom a bylo to děsně super.

V úterý jsme dojely, najedly se a pak začal náš program. Hráli jsme hry, jako např. Kámen, nůžky, papír, "živé" židle - kluci (mimochodem, jsem vyhrála :D takže mi byl "dán" titul že bych se o svého chlapa nejdéle prala.. přítel to má dobrý, že?) A tématem dne bylo jídlo. Toho dne jsem měla jídla PLNÉ zuby, pak jsme dostali 150 Kč a šli nakoupit do obchodu ingredience na dort, a byly 4 povinné věci: banán, šunku, piškoty a čokoládu. Navíc jsme si nakoupili M&M's , šlehačku a šlohli si nahoře z kuchyně med :D

Upřímně, jedna z nejhorších her pro mě byl twister a ne klasický, ale místo tý hrací plochy tácky a na tom místo barev hořčice, kečup, špenát a povidla (fuj, moje noční můra!!) a hrála jsem já a Jake. Bylo to dobré, dokud mi můj kamarád B. nestrčil ruku do povidel a mě se udělalo tak hrozně blbě, že jsem přestala hrát a utírala si ruku do trávy. Šílené. Pak se například jedla ryba s banánem, naše členka týmu dostala česnek, banán a okurku takže taky masakr. Inu, jak jsme říkala, toho jídla na mě bylo až moc.

     Ve středu jsme dojely se spacákama, protože jsme si tam domluvily spaní, takže my i naše američanky, Sarah a Reagan se na nás snad taky těšily :) Scott, Jake i Timové snad radost měli taky :D :) Tématem dne byl film a natáčení. Dabovali jsme, byla to hrozná sranda, jelikož mám už s Anne docela praxi :D .. Nicméně, pak nás skupiny dovezli na místo kde jsme to neznali, se zavázanýma očima, a měli jsme to natáčet. A Jake dostal obleček psa :DDD takže to bylo děsně vtipný takhle chodit po městě, všichni psi na nás štěkali a to video co jsme natočili, to byl naprostej konec :D Večer jsme tam přespali, a hrozně rychle jsme usnuly a moc jsme si to prostě užily :)

     Ve čtvrtek jsme už přespávali všichni... Tento den byl ve znamení hudby, takže jsme měli aj karaoke, kde jsem musela zpívat (achjo) .. a odpoledne jsem měla první zážitek v životě ve hře paintball! Sama jsem si nevěřila, že bych do toho někdy šla, ale překonala jsem sama sebe a šla. S kamarádkou nás to děsně bavilo, první hru jsem vydržela celou a v druhé a třetí mě pokaždé střelili do přilby, takže mě to vůbec nebolelo, kromě toho, že jsem narazila na tvrdý kořen stromu lýtkem, takže tam mám modřinu jako prase :D Pak jsme dostali všichni E-campové trička a večer koukali na Johnnyho Englishe 2 a pak šli hrát noční hru.. my, holky nahoře jsme šly spát kolem 3.00 a vstávali v 8.00, takže taky zábavička :D

    Pátek byl rozlučkový den a bylo mi docela smutno, protože přes rok se s amíkama nevídám, navíc Sarah odjíždí do USA na kolej a Reagan se stěhuje 15.srpna s rodiči .. Tento den žádný zvláštní nebyl, hráli jsme sporty a večer jsme měli americké BBQ, takže to bylo děsně super, na amerických hot dogs jsem si vážně pochutnala a k tomu jsem měla Mountain Dew, které jsem vždy chtěla vyzkoušet! Sarah ve svém Dr. Pepperovi měla daný pendrek a tak jsme si ho tam dali skoro všichni a sáli z toho to pití :D (ukousli jsme vždycky na konci kousek pendreku takže to v podstatě bylo to brčko) . Večer jsme se tak bavili, pili a bylo to naprosto děsně super!

Kdyby někdo chtěl, tak fotky a různé informace jsou ZDE a nebo klidně se koukněte na můj insta, pár fotek tam je! :))


- Doufám, že se vám článek líbil a že vás třeba E-camp zaujal :) Přeji vám hezký den!
Ell






Žádné komentáře:

Okomentovat